
Co zrobić, aby twoje stoisko wystawowe wyróżniało się spośród innych?
Data publikacji: 2024-11-29 14:02:17 | ID: 6584bfb16c51a |
Każda firma, która chce zaistnieć i zdobyć nowych klientów powinna uczestniczyć w targach branżowych. Da to jej szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i na zaprezentowanie usług oraz produktów z jak najlepszej strony. Aby tak jednak było, stoiska wystawowe trzeba przygotować w umiejętny sposób, z zachowaniem określonych zasad, przy jednoczesnym zadbaniu o oryginalność.
Podział stoiska na strefy
Niezależnie od tego, jaką przestrzenią dysponujesz, możesz podzielić ją na strefy spełniające określone funkcje. To bardzo dobry zabieg, który sprawia, że przestrzeń jest uporządkowana, oryginalna, a jednocześnie niczego nie brakuje. Chaos, jaki panuje na targach branżowych często męczy uczestników, którzy po obejrzeniu kilku stoisk bardzo szybko chcą wyjść z hali.
Gdy dotrą do twojego uporządkowanego, dobrze zorganizowanego stoiska, na pewno poczują ulgę. Stoiska wystawowe możesz zaprojektować w taki sposób, aby znalazła się na nich strefa idealna do spokojnej rozmowy z klientem, gdzie odpowiesz na wszystkie nurtującego go pytania dotyczące produktów i usług, jakie oferujesz.
Dobrze, aby pod ręką były ulotki, gazetki reklamowe oraz wszystkie materiały zawierające bardzo dużo informacji o produktach i usługach. Jeżeli oferujesz produkty spożywcze lub jako gadżet przygotowałeś przekąski, jasno zaznacz strefę gastronomiczną, w, której można będzie wszystkiego popróbować, spokojnie zjeść. Przyda się na pewno lada z hokerami. Grunt to wygodne miejsce do spożycia posiłku.
Na twoim stoisku reklamowym nie może również zabraknąć strefy, w, której zaprezentowane zostaną wszystkie nowości. Muszą być wyróżnione, właściwie zaprezentowane oraz oświetlone. Bardzo ważne jest, aby ta strefa wyróżniała się spośród innych. Musi być bardzo dobrze widoczna, ponieważ jest najważniejszą na całym stoisku. W końcu to do nowych produktów chcesz przekonać klientów.
Banery reklamowe, które przyciągają uwagę
Stoiska wystawowe, które wyróżniają się spośród innych to przede wszystkim takie, które mają bardzo dobrze widoczne banery i telebimy. Z daleka klient powinien widzieć hasła reklamowe. Dzięki temu zainteresuje się stoiskiem i będzie chciał do niego podejść. Grunt to wyróżnienie się spośród konkurencji.
W przypadku materiałów reklamowych pod postacią banerów czy telebimów dopuszczalne jest zastosowanie wyrazistych kolorów, wyróżniających się haseł reklamowych. To musi być coś, co na długo zapamięta klient i nie będzie miał problemów z połączeniem pozyskanych informacji z twoją marką. Jeżeli już o reklamie mowa, musisz również zadbać o gadżety reklamowe dla swoich klientów. Postępuj tutaj jednak nieszablonowo.
Breloczki czy kubki to już przeżytek, każdy je już otrzymał, bardzo szybko lądują w koszu. Musisz wymyślić coś unikatowego, co zapadnie w pamięć, a jednocześnie przyda się klientowi. Popularnym gadżetem jest pendrive z logiem firmy. Każdy go potrzebuje, nikt nie wyrzuci go do kosza. Twoja firma zostanie zapamiętana jako solidna i taka, która nie oszczędza na prezentach dla swoich klientów.
Twoja ocena artykułu: Dokonaj oceny przyciskiem |