
Poczta internetowa siedliskim reklam
Data publikacji: 2024-11-29 09:36:25 | ID: 6584bfb1755a0 |
Tak samo, jak często zwykłą pocztą przychodzą do ludzi różne gazetki sklepów i najnowsze oferty danych firm, tak samo poczta internetowa każdego użytkownika jest skarbnicą reklamy. Sam użytkownik często nie ma świadomości, jak wielkie znaczenie w marketingu odgrywa email. Pierwszym przykładem są oczywiście newslettery różnych firm, do, których wcześniej się zapisało.
Reklama na poczcie elektronicznej
W ten sposób na poczcie co jakiś czas pojawiają się informacje o najnowszych promocjach perfum, ubranek dla dzieci, zniżek na kosmetyki, promocji typu dwa produkty w cenie jednego. Wystarczy tylko otworzyć newsletter, przeczytać, a potem wejść na stronę sklepu internetowego, albo od razu udać się do sklepu stacjonarnego.
Często w ramach programu lojalnościowego dostaje się maile od różnych marek oferujące spersonalizowane promocje. Można kupić taniej jedną rzecz. Jednak oczywiste jest, że dzięki dobremu marketingowi firmy, klient kupi nie tylko jeden produkt, ale kilka, w tym również te droższe i nieprzecenione.
Często również na pocztę internetową trafiają różne oferty, na, które się nie zapisywało. Ludzie zadają sobie pytanie, skąd to. Wystarczyło, że firma, której kiedyś udostępniliśmy dane osobowe, choćby telefonia cyfrowa, ma umowę z inną firmą i wtedy ta ma dostęp również od naszych danych. I może przedstawić swoją bardzo atrakcyjną ofertę. Jeśli również i ta oferta trafi do klienta, ten klinie w link przekierowujący, zainteresuje się danym produktem i nawet go zakupi, reklama się sprawdziła. Marketing w Internecie nigdy nie śpi.
Zadania grafika
Tworzenie strony internetowej jest nie tylko zadaniem, do, którego zaangażowany jest informatyk programista. Duży wkład ma również grafik, którego zadaniem jest stworzenie szaty graficznej strony, czyli wyglądu, jaki zostanie zaprezentowany użytkownikowi. Jak wiadomo, to właśnie szata graficzna jako pierwsza przyciąga wzrok, więc grafik musi znać się na rzeczy oraz doskonale orientować we wszystkich programach graficznych, metodach i sposobach tworzenia wyglądu strony internetowej.
Grafika może być prosta i nieskomplikowana, jak grafika statyczna. Nazywa się ją również grafiką 2D. Na pewno jest to lepsze rozwiązanie dla osób, które mają wolne łącze, gdyż takie strony ładują się szybciej. Z drugiej strony, można również tworzyć witryny w grafice 3D, które są animowane. Ważne jest przede wszystkim, by grafik umiał zaprojektować stronę z pasją, czytelnie, ale również w trosce o szczegóły. Nie można skupiać się na super efektownych okienkach w wymiarze 3D, jeśli czcionka jest nieczytelna, albo strona się rozjeżdża.
Wszystko musi współgrać, zarówno kolory, jak i płynne przejścia. Dobry grafik jest na wagę złota, dlatego powinien on cały czas szkolić się w swoim fachu, obserwować nowinki komputerowo – graficzne, czytać książki branżowe, no i oczywiście spędzać dużo czasu przed komputerem tworząc coraz lepsze wersje swoich stron internetowych, obrabiając zdjęcia, czy nawet tworząc gry internetowe, ponieważ również w tym fachu, wymagana jest obecność możliwie najlepszych grafików.
Twoja ocena artykułu: Dokonaj oceny przyciskiem |